Underbara söndag..

Go morron!!

Igentligen ska man väl tycka att det suger då helgen redan närmar sitt slut men iom att jag däckade tidigt igår och Dudde lät oss alla sova till åtta idag så är jag utvilad och kan möta veckan som kommer med ny energi..

Idag blir det zumba för mammsen, längtar.. Känns som jag inte varit på gymmet på evigheter då sista träningsdagen var i tisdags och sen har jag haft vilodagar pga gaddningen..

Veckans träning är iaf bokad och det känns lite surt att inte få morgonsimma på iaf en vecka till, men kanske kör en halvtimme på crossen el, ngt istället??

Veckans pass blir iaf zumba, muskel och body pump..Feels good!!!

Ser ut som denna söndag kommer bli en vacker höstdag så här siktas det på att rasta kidsen hela dagen ute i blackans parklek efter mammsen´s träning och lunch intagits...Blir nog en skön och avkopplad dag med andra ord..

Kameran får oxå åka med nu då jag verkligen varit usel på att fota barnen på sistone och det måste bli skärpning där ;-) Så jag bjussar nog på ngn bild ikväll om tid finns för datan ;-)

Ha en underbar dag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0