Njuter...

Av lugnet, av ett glas rött, av tända ljus och av att en hektiskt och småförkyld vecka är till ända..

Just nu inväntar jag Idol med fotbollen på tv´n.. Glaset innehåller ett glas rött och på bordet är det uppdukat med grönsakstavar med  dipp..

2 delar av familjen våldgästar grannen och är väl snart på intåg hem och lilleman sover sött i sin säng..life´s good!!

Helgen kommer innefatta aktiviteter som dans och simskola för Leia, zumba för mamma, jobb för pappsen och om allt löper på bra så blir det även egentid för oss 2 vuxna imorgon med en god middag inne i stan några timmar. var inte igår om jag säger så...

Veckans träning har enbart innehållit en halvtimmes simning då min kropp varit sänkt av förkylning och förhoppningsvis blir den kommande veckan en nystart där med både zumba, simning och body pump på agendan.. Känner att min kropp skriker av att få komma igång igen, förstår inte folk som inte inser hur bra träning kan få en att må???

Men just nu så njuter jag bara av tystnaden härhemma och såklart mitt glas vin ;-)

Ni får alla ha en helt underbar fredag <3


Kommentarer
Postat av: Louize

heej =)

va roligt att du bestämde dig för att lämna en kommentar =) ja Dylan är ett sånt vackert namn..

vad fick dig att välja d?

MVH

2011-10-07 @ 20:55:14
URL: http://shapeful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0