Känslosvall drabbade mig nu på morgonen då...

Känslosvall drabbade mig nu på morgonen då jag lämnat barnen.. Tårarna bara rann och man kan ju tro att jag är gravid, vilket inte är fallet.. Har bara för mycket i mitt liv just nu och att knappt få se sina barn under veckorna tar ut sin rätt.. Igår sov dom som vanligt då jag kom hem sent och idag blev det en tidig lämning då jag tagit en extra öppning så något vidare morgonmys har inte riktigt hunnits med.. Längtar till kvällen då jag får plocka upp mina <3 och ska nu pigga upp mig med rockklassiker..


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Usch, vad jobbigt! Kommer det se ut så framöver med eller är det bara tillfälligt? Kramar

2011-10-12 @ 10:47:42
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: Pernilla

Sv: Så tråkigt att allt jämt ska handla om pengar i det här dumma samhället. Vet ju precis hur det är. Ska redan börja extrajobba o hatar det. Men vet ju att Björn är minst lika bra som mig med lillan. Så egentligen spelar det väl ingen roll. Men tråkigt ändå! Tur att ni har onsdagmornarna i alla fall! :) Kramar

2011-10-13 @ 12:45:33
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: Pernilla

Sv: Så tråkigt att allt jämt ska handla om pengar i det här dumma samhället. Vet ju precis hur det är. Ska redan börja extrajobba o hatar det. Men vet ju att Björn är minst lika bra som mig med lillan. Så egentligen spelar det väl ingen roll. Men tråkigt ändå! Tur att ni har onsdagmornarna i alla fall! :) Kramar

2011-10-13 @ 12:45:44
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0