Kom till Västerort..Please!!!

Innan jag gick in i LCHF världen så använde vi oss av Linas matkasse varannan vecka och det var en befrielse att varannan vecka slippa fundera ihop en veckomeny, med jobb ch hämtningar på förskolan så är tiden ganska knapp för middagslagning så då var det super att redan innan ha koll på vad man skulle göra och framförallt få det hemlevererat till dörren så allt fanns hemma då middagen skulle tillagas..

men så blev det ju LCHF här och även om jag nu inte levt strikt under hösten så finns ju tanken att åter komma in i det igen såpass bra som i våras och vad vore då bättre än att få lite mer inspiration till nya recept samt maten hem till dörren???

Och nu verkar det som några söta själar ska försöka sig på denna ide och jag hoppas innerligt att intresset runt västerort blir så stort så detta kommer igång efter jul..Jag kommer garanterat vara deras kund under våren då..

Äntligen är den här!


Kassen med 5 LCHF-middagar!


Anmäl ditt intresse om du vill prenumerera på LCHFmiddag.se!

Matkassen innehåller ingredienser och recept till 5 middagar levererade hem till din dörr!

Vi planerar första leveransen efter jul, lagom till det nya året!


Vill du ha kassen varje eller varannan vecka?

Vill du ha en laktosfri kasse?

Vill du ha till 4 eller 6 personer? Glöm inte att räkna in ev.lunchlådor!

 

I dagsläget planerar vi att starta upp i norra Stor-Stockholm så

var bland dem första och anmäl ditt intresse!

Om du bor någon annanstans får du givetvis också skicka intresseanmälan!


Välkomna!

Cecilia och Emelie



Så kom igen nu alla LCHFáre runt västerort som vill ha lite hjälp i vardagen..Anmäl ert intresse på denna sida så vi blir så många att detta går igenom efter jul/nyår..

Jag vill ha min LCHF kasse till dörren!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Op resultaten är bra. Bryr mig ej om ärr om det är det du menar. Och inte så att man får ngn top model mage helt plötsligt utan dt kmr krävas träning men åtminstonde så kmr det ej finnas äcklig hud.



handlar inte om att jag ger mig. vet ej om du har varit på en sådan undersökning men det tar med på psyket än vad man tror.



Jag har intyg från min kurator. Det spelar tyvärr ingen roll då det de kräver är att det skall vara fysiska besvär, och det är de jag ej når upp till. Sen är det olika från stad till stad.



men visst ger dt en chans till men kmr göra operationen oavsett.



Aww tack gumman vad söt du är :) Nu satsar man hårdare denna veckan o minus 0,8 kg :) Hur går dt för dig? Länge sen du körde ngn viktupdate? lr e dt bara jag som har ingen tidsuppfattning?



Aw tack. Jävligt tråkigt. jobbigt o börja om......



sov gott puss o kram

2011-11-07 @ 22:09:11
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0