Dags att buzza igen..

2011-11-29_20_08 (MMS)

Dags att buzza igen.. Så var det dags att buzza Locobase hudvårdsprodukter för torr hy, vilket passar mig ypperligt då mina händer och armbågar torkar ut som fasen under höst och vintertid så from idag har jag nu börjat smörja in mig med salvan och ska nu se om det hjälper.. fick även små tuber att buzza ut så det blir till att buzza på jobbet samt till dom närmaste.. alltid lika roligt att buzza och skulle just du vilja bli en buzzador så kan ni klicka iner på länken nedanför och anmäla er som buzzador.. Ta chansen att få vara produktens marknadsföring helt gratis :-) https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=lindatik


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Vad härligt med lite zumba. Ska faktiskt prova på till våren hade jag tänkt. Ska bli spännande!



Det är ju så tufft när man är så nära. Men att ge vika finns inte i min ordbok (även om det tar tid) och säkerligen inte i din heller ;) Du är snart där! Kramkram

2011-12-03 @ 23:24:01
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0