Pepp mot depp.. Efter morgonens katastrof ...

2011-05-20_12_54 (MMS)

Pepp mot depp.. Efter morgonens katastrof vägning kändes allt åt helsike, men så fann jag rabatt kuponger på lindex och kappahl i köket och drog mot vällingby för att boosta mig med shopping. Blev både till mig och barnen och med kuponger och rabatter så sparade jag in sisådär 300 riksdaler:-) det bästa var dock att inget överskred strlk M för mig utan på ett linne var det tom S vilken lycka där i omklädningsrummet att behöva ge sig ut efter S:-) var inte igår som det hände. Ja lite vin fick även följa med mig hem, lite firande är jag dock värd från att ha kommit såpass långt i min viktresa.. Nu kålpudding....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0