Morrn morrn...

Sitter med första koppen kaffe och min hjärna är stendöd just nu, orkar inte tänka alls och skulle nog ge vad som helst för att få sova igen, men Dudde är piggelin så ingen chans till det..Fick han iaf att ligga still en liten stund i soffan med mig, men just nu sitter han och garvar åt Disneys klubbhus medans han testar sina röstresurser..

Idag blir det iaf några timmars häng på ÖF innan vi drar hemåt för lunch och vila..Måste även fortsätta med mina tradera auktioner, tar aldrig slut på kläder att sätta ut?? Några har gått ut iaf och kommit iväg så det börjar ju droppa av, tänkte även testa att lägga ut lite av min garderob, skitsamma om det går åt skogen..Inget jag kommer använda igen då det ser ut som tält på mig, vilket jag är glad för att dom gör ;-)

Ikväll är det zumba för mammsen och det blir mitt tredje pass denna vecka, måste kämpa på nu inför fredagens vägning, mens och synderi från helgen gör att det inte ser ljust ut, men ska göra mitt bästa och sen söndagen har knappt ngn kolis kommit i min mun :-) Blir det en mörk vägning så blir det till att räkna kolisar igen fram till midsommar..

Har jag sagt att jag ska klara - 20 till dess så ska jag banne mig det..Inge halvdant här inte ;-)

Nu lite morronfix...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0