Minns ni 1991???

För det gör jag och jag tror denna helg kan bli ett nytt sånt..

Vad snackar jag om då??

Jo även om jag inte är lika tokig i Eric Saade som min dotter så tror jag vi har en chans med honom ikväll att vinna och framförallt tror jag att vi imorrn tar VM guld mot finnarna..

Jag minns exakt vad jag gjorde just den helgen då Carola tog hem segern med Stormvind och sverige vann vm guld och jag var redan då galen i hockey och ikväll hålls det tummar härhemma, men imorrn blir det landskamp härhemma i soffan, bor man med en finne så kommer dett oavsett vem som vinner hagla svordomar imorrn runt säg 22.30..

Helgen går i blått och gult optimist som jag är ;-)


Kommentarer
Postat av: Katta

Jag älskar Eurovision! Ikväll ska jag mummsa pannacotta och spy galla över framträdanden och klädval! ;) Kraam!

2011-05-14 @ 13:44:23
URL: http://kattasfett.se
Postat av: Pernilla

Sv: Jamen precis, att vara förälder är väl lite som allt annat i livet, det finns fördelar och nackdelar med allt. Och två hade jag nog också tyckt va ganska så tillräckligt ;)



NEEEJ! Finland över min döda kropp haha! Du är inte den enda som trott det, varför detta? Läste mitt inlägg ut och in och förstod inte vad som skulle hintat om finnarna ;) Ne, Sverige är det som gäller i hockeyn minsann! Härligt med lite kamp hemma ;)

2011-05-14 @ 22:34:30
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0