Jag är inte bitter!!

Men nog fasen hade jag räknat med lite mer glöd och kämpaanda från våra unga herrar i blågult igårkväll...

Matchen tände aldrig till och efter 1-1 målet kändes det som att detta inte alls skulle gå Sveriges väg då laget och framförallt matchen var rätt loj...

Mannen i huset vart ju iaf nöjd och jag är ju inte den jag en gång var, som kunde gråta över en förlorad match i dagar och då snackar vi framförallt mitt käre TIK´s matcher. Har alldeles för många ledsamma hockeyminnen och gårdagens lär inte hamna bland topp tre över tyngsta förlusterna i mitt hockeyliv..

Men som sagt...Jag hade väntat mig betydligt bättre spel från dessa herrar igår..Att bara ge upp som dom faktiskt verkade göra där i slutminuterna är inte värdigt alla dessa fans som samlats både där på plats, hemma i sofforna, på krogar ja överallt..Ska man spela i landslaget ska man satsa allt i 60 minuter oavsett hur siffrorna ser ut...

Inte tappa huvudet så fort det bär emot så skärpning killar till nästa gång!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Min bitterhet har inte gått över än, hoppas det kommer snart. Som tur är (tycker jag nu - var vansinnig innan när jag insåg att det skulle krocka) var jag på konsert hela söndagkvällen så behövde inte lida, skrika och gråta mig till sömns framför tv:n i alla fall haha! ;P

2011-05-16 @ 20:44:38
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0