SOL...

Klockan sju imorse behagade vi oss upp ur sängen och det är fasen sovmorgon för oss då Dudde på senaste tiden behagat hålla låda allt från fem till sju en längre tid, så här är vi utvilad idag ;-)

Men det bästa är nog att vakna upp av att solen strålar lite lätt in genom rullgardinen och känna att vi nu går mot ljusare tider..Jag älskar vår och sommar..Gillar vackra vinterdagar oxå men det kommer inte i närheten av sommar och vår och denna sommar ska jag njuta av en jäkla massa bad..Låg ju mest i skuggan och gömde mig i ngt tältliknande på kroppen förra sommare, men i år blir det bad för hela familjen..

Oh jag längtar nu så efter sommaren..Blir ju den sista där vi får långledigt sen börjar allvaret på riktigt med enbart 5 veckors semester per år så vi måste verkligen njuta av denna sommar..

Idag blir det dans för Leia och sen var ju tanken att vi skulle hänga i parken hela dagen för att avsluta med melodifestivalmys för mig och Leia, gubben skulle agera chaffis på 40 årsskiva och dudde sover ju från sju, men nu är dagen ändrad lite och istället för parkhäng blir det en road trip till Katrineholm..

Jaja alltid skoj att se nya platser även om själva orsaken till besöket till staden har lite tråkigare karaktär av ett besök på sjukhuset..

Nä nu blir det lite mer kaffe och sen en dusch och plock innan vi beger oss mot våra äventyr..

Ha en underbar dag och njut av solen om ni nu har den på besök ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0