LCHF fri dag...

Idag har jag kapitulerat från LCHf, ja inte direkt än om jag inte räknar dom små godisbitarna jag snattat ur Leijsings påse, men alldeles strax beger vi oss mot india och då blir det lite ris och nanbröd för mig och jag behöver det verkligen..

Fan har haft menshelvetet i snart 2 veckor pga att jag min senila glömde ta pillrena några dagar då det var som mest sjukor härhemma så ja nu är jag inne på den riktiga veckan så bara räkna ner dagarna till slutet,,, så ja idag är jag värd lite synderi..Det får kosta lite på måndagens vägning men till veckan slutar jag även och jobbar och då går jag tbax till LCHF hard core med räkning av kolisar mm.. Samt en jädra massa träning..Köpte nytt årskort idag så nu ska det bokas in en massa härliga pass :-) 1100 spänn för ett helt år är grymt bra pris :-)

Nä nu ska jag klicka mig vidare för att boka in mig på pass och förhoppningsvis finns det ngn avbokning på morgondagens zumba...

ha det gott sålänge...

Kommentarer
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

Hejsan utmanare!

hoppas allt är bra, och går bra.



jag har inte fått in något resultat av dig, vet inte om du gett upp?

det är gärna något du kan säga isåfall.



jag vill inte låta elak men att skicka dessa påminnelser hela tiden

tar på mina krafter. Detta är inte första gången jag får skicka till dig.

Så ta dig en funderare om du vill vara kvar i utmaningen :)



Jag uppdaterar viktlistan idag, så ett resultat om du vill vara med tack.



Nästa gång vet jag inte om jag är lika snäll och ger påminnelse ;)

utan tar bort dig från utmaningen!

och det vore väldigt synd då jag tycker du passar med oss!



tack på förhand

/ JD



PS: om du väger dig senare idag ber jag om ursäkt för detta,

då får du se det som en påminnelse bara!



TJOHEJ!

2011-03-27 @ 07:51:14
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0