Datakrasch....

Min frånvaro har numera inte bara berott på lathet att sitta vid datorn utan min älskade lilla laptop har kraschat återigen och denna gången är det nog för gott :-(

Ska kolla upp om det finns någon möjlighet att rädda den eller om det nu blir billigare att köpa en ny..Älskar ju verkligen fördelarna med en laptop så inom sin tid ska det köpas en ny..

Det är tur att jag den tekniska lyckades fixa min stationära för några månader sen så nu sitter jag vid den, men har ju absolut inga program eller länkar inlagda i den så det blir en uppgift denna vecka att lägga in allt som jag använder i den internetala världen.. En ny skärm ska ju oxå inhandlas då den vi nu har är från stenåldern, men usch mitt hjärta sörjer verkligen min laptop och den stationära kommer aldrig kunna ta laptopens plats ;-)

Blir bara så sur då garantin gick ut i november då den blev ett år, men ska iaf åka och kolla på inköpsstället om dom kan ge mig något hopp iaf..Misstänker att det är fläkten som har gått...

Jaja nu ska jag studsa i mina converse och dra mig mot förskolan med Leijsing sen ska jag studsa vidare i det underbara vädret mot jobbet där en lång dag väntar, men snart så har jag dagarna för mig och dudde igen och då blir det underbara vårprommisar igen :-)

Ha en skön dag...

Kommentarer
Postat av: Fia

Finns inget värre än när datorerna slutar o fungera o garantin precis gått ut :S

2011-03-08 @ 09:55:57
URL: http://fiasfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0