29 veckor med LCHF..Nollad..

Detta inlägg skulle ha kommit redan i måndags, men har verkligen inte suttit vid datan så mycket denna vecka, har mest legat i soffan då jag kommit hem för att kurera mig i min förkylning som inte vill bryta ut eller försvinna helt..

Ingen träning på en vecka har det blitt och jag har kli i kroppen efter att få komma iväg så förhoppningsvis kan jag ta mig iväg på söndagens pass och sen vill jag vara frisk i kroppen ett bra tag framåt så jag inte får fler avbräck..

Tillbaka till kosten som går Ok inte sådär jättestrikt som när jag går hemma och trampar fötterna, men det ska bli ändring nu..Har inte räknat kolhydrater sen jag började jobba men nu blir det så igen from måndag nästa vecka..

Denna vecka nollade jag mig igenom alla resultaten och på dessa 29 veckor har jag inte haft många såna platåer så det är bara att trampa vidare och hoppas på lite minus nästa vecka..

Mina mål är ju att då mars är slut vara under 70 vilket innebär att alla graviditetskilona från Dylan är borta:-) Sen har jag 10 kilo som ska bort till midsommar som innebär då dom är borta så har även Leia´s graviditet försvunnit..( efter snart fem år ;-))

Sen dom sista 5 myskilona kommer jag arbeta bort under hösten och målet är långsiktigt där..

Nyår 2011/2012 ska jag förhoppningsvis vara nere på 55 Kg igen :-)

Lite siffror nu som är likasinnade som förra veckan , men ändå..

Efter 29 veckor med LCHF har jag då tappat..


-0 kg (22,6 kg)

-0cm ( 51 cm mage/buk)

-0cm( 37 cm stuss)

-0cm ( 29 cm lår )


Min nionde vägningsvecka i mina utmaningar ligger jag nu på - 7,8 kg sen vägningen måndagen den 3 januari..

Utmaning ett.. Gå ner 6 kg till den 28 februari.. -7,8 kg I MÅL!!! 

Utmaning två..Gå ner 20 kg till midsommar..-7,8 kg


Kommentarer
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

grattis till ditt minus, super bra jobbat :D

2011-03-12 @ 14:14:32
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0