Sista dagarna...


                                                       Kanan i sommarvärmen som försvann??


Idag går jag och Dudde in i våra sista 4 dagar
tillsammans sen kommer Leia och joinar oss med ett 6 veckors långt sommarlov, är ju sista gången hon kan få ett så långt så lika bra att passa på då vi kan vara hemma hela sommaren typ..

2 av veckorna kommer Jarkko dock jobba, men annars så är vi hela familjen och våra semesterplaner börjar nu ta form..En liten miniresa till Åland i ett dygn, mest för sambons skull då han tjatar om sina jäkla finska piroger så han ser fram emot det , jag ser mest frukostbuffén på hotellet framför mig ;-)

Haha 2000 spänn för lite piroger och frulle, men är det semester så är det ;-)

Sen drar vi upp till sundsvall och gatufestveckan, kommer inte gå på själva festen men dagtid blir det karuseller mm för hela familjen sen mys hos pappsen en vecka och jag och Jarkko kanske kan få lite barnvakt på kvällarna för biobesök mm..Lyx för oss ;-) Himlabadet står på listan sen en massa bad såklart om vädret tillåter..Andra veckan i sundsvall drar vi ut till löta och en stuga som vi hyrt intill havsstranden med bastu så det ska bli riktigt mysigt att få prova på en helyllesvensk semester, vi var ju inne på en resa till varmare breddgrader, men det bidde stugan istället :-) Sen har ju vi några veckor hemma i stockholm som sagt och grönan ska ju besökas för mig och Leia iaf sen tänkte jag utmana mig och dra in kidsen till några museum nu då Jarkko jobbar, men förhoppningsvis blir det sommarvärme igen så vi kan typ bara dra till Kanan och spendera dagarna där, enkelt och nära:-)

Idag ska vi njuta av ÖF och tvättstugan, ska väl ta en vända på golven oxå då Dudde slaggar sen ikväll blir det zumba för mammsen ....

Nu kaffeboost...

Kommentarer
Postat av: charlie

oh när ska du t sthlm?

2011-06-20 @ 07:06:14
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh va skjossigt! E as rädd att dt står ngt fel ...



ah jo men jag har inte alls så många helkropp heller o de jag har e små i pixlarna. super tråkigt verkligen! Sen har jag ba sparat fin bilderna också när jag var stor



aaaaaaaw söt du e tack hjärtat <3

2011-06-20 @ 07:24:56
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0