Så mycket känslor...



i denna underbara lilla tjej finns det numera <3


Kan inte begripa att hon snart blir fem år och våra dagar kantas med en massa trots och bråk numera, men även känslomässiga diskussioner om saker och ting som man inte tror ska finnas i en 4 årings tankar än..

Just nu är det mycket om hennes bästis som hon dagligen leker med och som råkade vara ledig några dagar förra veckan och det var mycket gråt då man hämtat hem henne just för att bästisen var borta och om hur mycket hon saknade henne, lilla hjärtat mitt..Känns verkligen i hjärtat då hon blir så ledsen pga en kompis frånvaro..vet ju att det bara är början för alla känsloberg som kommer att komma iom skolstart nya kompisar mm.. Gud förbjude den dagen ngn varit dum mot henne...

hon driver mig dagligen till vansinne men gud vad jag älskar denna lilla tjej som är så klok i sina tankar då hon sätter den sidan till och jag ser fram emot att få spendera vår sista långa semester tillsammans med henne from måndag, även om jag ofta tänker hur jag ska orka dom stunder som hon är en riktig pina och bara bråkar, men som sagt veckan som kommer ska vi spendera dagarna i ett förhoppningsvis soligt stockholm och på fredag startar vår riktiga semester med en tripp till Åland för ett dygn och sen drar vi norrut innan vi avslutar vår semester på hemmaplan..

Vi ska njuta av dom här 6 veckorna tillsammans innan vardagen tar över igen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan hända de har gjort dt men grejn e att allt vi stoppar i oss innehåller kolhydrater kanske så de tänker?



Ah men tror dt e i juli i år i slutet. vet att dt e gratis iår iaf :P



jag har aldrig varit på priden så ska bli kul o hoppas dt blir av. hbt festivalen i gbg var awesome!



Aw vad söt du e tack så mkt! <3

2011-06-22 @ 21:01:31
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

ingen aning faktiskt. tror ej de menar så. man behöver ej räkna sådant. de e lite knas när de publiserar sina artiklar. boken e as bra



stora skuggan? :s hänger jag ej med ..



kmr va i kungsträdgårn eller ngt sånt

2011-06-22 @ 21:51:08
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Tove

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-11 @ 11:29:45
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0