Jag har gjort vad jag kan nu..

Har nog haft min bästa vecka nu då det kommer till träning, promenader och kost så det ska bli enormt spännande att ställa sig på vågen imorrn för slutresultat på utmaningen..

Lite ångest präglar oxå då jag oftast efter en bra vecka på vågen följs upp av en mindre smickrande, men jag håller hoppet uppe till imorrn bitt runt sisådär kl: 6 på morgonkvisten...Några 2,3 kg som krävs för att nå dom magiska 20 kg tror jag defenetivt inte på men om jag håller i såhär även nästa vecka så kan jag fasen stryka på 60 strecket lagom till semestern drar igång på riktigt,, ja vem vet kanske tom under???

Idag var det ett riktigt grymt zumbapass måndags likaså och söndagen var ett pass body pump..Lägg till minst en timmes promenad varje dag oftast 2 timmar sen lördags så är fasen veckan grym och då är veckan inte fullgången då vägningen sker en dag tidigare pga midsommar..

Nä nu softa i soffan och har ni några tips på roliga gruppklasser förutom zumba och body pump så tipsa mig..absolut inte aerobics och step då jag avskyr det men gärna pass där man känner musklerna jobba stenhårt :-)



Kommentarer
Postat av: Anonym

ooooh håller tummarna!

2011-06-23 @ 05:58:59
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0