43 veckor med LCHF... It´s going down ,-)

Efter förra veckans miserabla vägning med 400 gram upp som jag vet är vätskan man drar på sig iom att man käkar/dricker kolhydrater igen så kändes dagens vägning som sänt från ovan :-) Tjuvtittade ju redan i måndags och redan då hade dom där 400 grammen plus 300 till försvunnit så hoppet fanns, men iom att mensen joinar mig nu så kunde mna ju inte va riktigt 100..Även om jag alltid gått ner trots mensvecka..

Skitsamma..Vågen visade återigen nedåt och det med råge..-1,6 kg och nu är jag under 63..nämligen 62,3 kg står jag och dras med nu..bara 2,3 kg kvar till vart jag vill komma innan semestern drar igång och vägningen tar paus, 2.1 kg till utmaningen är i hamn vilket ska ske till nästa torsdag så det tror jag inte jag kommer lyckats med även om det inte är omöjligt med hårt jobb..Men slutligen B A R A 7,3 kg till mina underbara 55 kg och mitt slutliga mål för denna kamp mot kilona ,-)

Nu räknar jag med att dra på mig ngt extrakilo under semestern som dom flesta gör men ska verkligen försöka undvika större katastrofer iom att det blir mycket grillat och första veckan i s-vall kör vi hårdträning på gymmet innan vi drar ut till stugan och lever lantliv :-)

Men skönt som fan att vara på banan igen :-)

Efter 43 veckor med LCHF har jag då tappat.. 


-1,6 kg (32,7 kg)

-1cm ( 61 cm mage/buk)

-0cm ( 45 cm stuss)

-0cm ( 37 cm lår )



I mina utmaningar ligger jag nu på - 17,9 kg sen vägningen måndagen den 3 januari..

Utmaning ett.. Gå ner 6 kg till den 28 februari.. -7,8 kg I MÅL!!!

Utmaning två..Gå ner 20 kg till midsommar..-17,9 kg

Kommentarer
Postat av: Anonym

FYFAAAAAAAAAAN VAD BRA DU E!!!!!!!!!!



GRATTIS! SHIT VILKEN VIKT DU HAR NU!!!! :D:D:D:D AVIIIIIIIIIIIIIS



HELKROPPS BILD TACK!



nu e du så nära de fina 55 kg unna dig inte! Tycker inte jag iaf. Hejja hejja dig!



puss

2011-06-17 @ 19:44:55
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men kan verkligen ej väga mig när jag har mens . vi tjejer samlar ju vätska också när vi har dt ggr tusen :P



ja men jag såg dt! Skit glad för din skull säkert ngt mer minus efter mensen e slut ;) när ska du väga dig igen?



puss hjärtat!

2011-06-17 @ 19:59:55
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Naaw thanx hun :)



jo men verkligen kan tänka mig! Närmaste jag har kommit är 59,5 kg o dt var 2007. oh vad pirrigt då skall jag hålla tummarna t torsdag! :D ah men dt låter super gumman!



Aw tack hopas jag med denna ggn har jag ej gjort ngt fel så står dt ngt knas så e dt muskler haha .. för träningen har gett lite resultat på kroppen denna ggn, har ju puschat mig sj!



nope hamnar precis inom normal på bmi :). jag vill ju ej väga under 58 egentligen innan OP då jag räknar med att huden väger en del.



hur lång e du?



puss o kram

2011-06-18 @ 08:30:58
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0