42 veckor med LCHF.. Skit skit skit....

Jag hade det inte alls på känn, trots förra helgens njutning av utekväll, pizzakväll och slutligen söndagshäng med lite kolhydrater innan jag tog mig i kragen på måndagen för att reda ut detta och in i LCHF bubblan igen..

Jag hade inte väntat mig några större siffror nedåt inte alls men 400 gram UPP?? vad fan händer liksom???

Visst är inne i dagarna innan mens så det kan spela in lite men inte så mycket, värmen gör sitt med en jäkla massa vattendríckande, men det svettas jag ju ut direkt..Men 400 jävla fucking gram!!!!

Jag är spyless på mig själv och min usla karaktär förra helgen och min avsaknad av träning även denna vecka..Men nu jävlar är det skärpning för sista gången...

Jag har på mig till den 1 juli att klara mitt nästa delmål på 60 kg..att klara JD´s utmaning ser jag inte som troligt längre, men jäkligt nära kanske jag kan komma??

1 juli drar semestern igång och jag kommer ha en månads uppehåll på vägningen då så jag vill vara framme på 60 då eller vill???  Jag S K A!!!!!!

Det enda positiva är väl att jag fortfarande är under 64 kg, men jäkligt surt och nu kommer menshelvetet och ställer till det ev lite inför nästa vägning, men denna vecka blir det alla pass som är inbokat samt långa promenader VARJE dag..Gick i timmar igår dragandes på en 20 kg´s klump (vagn+barn) Och nu finns det inga undanflykter längre..

Undanflykter är till för dom som aldrig kommer fram till sina mål och jag skjuter snart in bollen ;-)

Efter 42 veckor med LCHF har jag då tappat.. enbart vägning denna gång..


+400 gram (31,1 kg)

-0cm ( 60 cm mage/buk)

-0cm ( 45 cm stuss)

-0cm ( 37 cm lår )



I mina utmaningar ligger jag nu på - 16,3 kg sen vägningen måndagen den 3 januari..

Utmaning ett.. Gå ner 6 kg till den 28 februari.. -7,8 kg I MÅL!!!

Utmaning två..Gå ner 20 kg till midsommar..-16,3 kg

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan gumman vad tråkigt o höra :( samma båt som jag då + 0,6 kg ÄNNU VÄRRE! Men vi gör ngt åt saken o ge ej upp!! Du e skit duktig.



btw har addat dig på bloglovin så nu kan man läsa vart så kass med dt innan sorry! :P

2011-06-12 @ 10:15:43
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0