Tbax till LCHF..

Dessa 3 semesterveckor har absolut varit allt annat än LCHF och ja det har nog kostat på mig några kilon men det tar jag..man måste få släppa loss lite då och då ;-)

Nya krafter, nya tag och nya kilon som ska försvinna är melodin för hösten 2011..

Idag börjar jag återigen med strikt LCHF och det kommer bli en jobbig vecka, men när den väl är över så kommer jag må bra igen och mitt mål är att att väga mig återigen den 5 augusti, på årsdagen av LCHF livet och se hur mycket dessa veckor kostat mig..har jag tur så har det mesta runnit av mig under dessa två kommande veckor, men ja jag kommer inte ställa mig på vågen förrän då och efter det så kommer jag sätta upp mina delmål för hösten och dess viktresa...55 kg here we come!!!!

Så dagen till ära blir ett besök på coop för att fylla upp kyl och frys med en massa smarriga saker som är LCHF vänliga :-)

Sen ska jag oxå ta tag i att lusläsa era bloggar för att uppdatera mig,, 3 veckor utan data är en lång tid att uppdatera sig om;-)

nä nu en kopp kaffe för att fylla på lite energi för denna gråa dag :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw thanks sweetie! :D



oh träna under semestern? DUKTIGT!



Hur är dina delmål nu? Fan saknat dig på bloggvärlden



haha ja men gör dt ;) Ba kika lite bakåt i historiken? :D vart mkt aktins, träning o bilder dt senaste hehe



puss!

2011-07-25 @ 19:43:45
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: katta

Välkommen tillbaka!!! Har du haft en underbar semester?? :D Självklart, vad finns jag här annars för än att lära ut om ringen under skon? ahaha ;) Nej men det tycker jag definitivt att du ska kolla efter! Det blir stor ksillnad! Kram!!

2011-07-26 @ 10:03:38
URL: http://kattasfett.se
Postat av: Anonym

aw thnx sweetie! <3



ah men dt låter som en super bra plan! o positiv inställning. vart ska du gadda dig?



aw söt du e tack så mkt. jo denna barnlediga helg är så jäääävla välbehövd!



PUSS<3

2011-07-29 @ 10:17:59
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0