Strandhäng..

Idag lyser äntligen solen med sina strålar så nog ska vi försöka komma iväg till ngn strand för att hänga idag..är nu bara 1½ vecka kvar innan jobbet tar vid..ångest ångest!!!!

Jag vet att jag kommer tycka det är skoj, men just nu vill jag först ha Dylan klar för sin förskola och återigen så kommer jag inte vara den som tar inskolningen, har dock sökt en ledig dag för att få ta sista dagen, man vill ju skapa sig en bild om vart han ska spendera sina långa dagar på..För lång blir dom :-(

Har inte riktigt kommit in i bloggvärlden efter semestern men ska iaf försöka få till en bildorgie över våra semesterveckor i s-vall samt weekenden på Åland ikväll, ska även njuta av mitt första pass på gymmet ikväll..Body pump står på schemat och det ska bli sååå skönt..Magen känns fortfarande rätt svullen efter 3 dagar på strikt LCHF så det behövs verkligen tränas här...Hur snabbt man kommer in i sina gamla synder är otroligt och hur dåligt man mår av dom både psykiskt och fysiskt är bra att få en reminder om...LCHF is my shit!!!!!

Nu frulle med ägg, ost och gurka :-)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja, visst är det konstigt hur lätt man faller in i gamla ovanor. Men har man en gång hittat rätt brukar det vara ganska lätt att hitta tillbaka också som tur är så snart är jag säker på att allt är som vanligt igen :)



2011-07-27 @ 11:50:48
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0