Upp till kamp mot lusen..



Jag har nu som Buzzador fått äran att marknadsföra Linicin som verkar mot och för allas iaf min värsta mardröm Lusen..

För mig som både jobbar och har barn i förskolan så kan jag säga att vid varje termin då man bara hör ordet lus så klias det ofantligt i hårbotten så jag är superglad att jag får ta del av dessa produkter och kommer nu att starta min buzzning av denna produkt..

Vem står bakom Linicin??

Meda är ett av världens ledande läkemedelsföretag med fokus på marknadsföring och läkemedelsutveckling i sen klinisk fas. I Sverige fokuserar Meda bland annat på följande behandlingsområden: Astma och KOL, förebyggande vård,dermatologi, smärta & stelhet, mage & tarm, munhälsa & tandvård och infektioner..

Medas produkter säljs i 120 länder..

Vad är Linicins olika produkter då??

Linicin 10 min shampo, tar bort lus och gnetter:

- Effektivt, säkert & lättanvänt.
- Verkar på endast 10 minuter: massera in längst ner i hårbotten och hela vägen ut i hårtopparna i lätt fuktigt hår. Skölj sedan ur med ljummet vatten.
- Förhindrar även utvecklingen av gnetter.
- Helt giftfritt & mycket milt.
- Huvudlöss kan inte utveckla resistens mot Linicin schampo, då det inte innehåller insektsdödande medel utan istället dödar lössens syreupptag på mekanisk väg.
- Kan användas av vuxna och barn över 2 år ( om du är gravid el, ammar bör du rådfråga din läkare)

Linicin 15 min shampo med kam, mot löss:

- Effektivt, säkert & lättanvänt.
- Verkar på endast 15 minuter, tvätta sedan med vanligt schampo och avsluta med att kamma håret med kammen som kommer med.
- Hudvänligt & helt giftfritt..
- Huvudlöss kan inte utveckla resistens mot Linicins 15 minuterskur då den inte innehåller insektsdödande medel utan istället dödar lössens syreupptag.
- Kan användas av vuxna och barn över 6 månader, samt av gravida och ammande kvinnor.

Linicin Prevent Spray:

Innovativ Nyhet!!

Denna spray är en nyhet inom behandlingen av huvudlöss. Den verkar i förebyggande syfte & gör användaren *osynlig* för lössen. Studier visar att sprayen ger 100 %- igt skydd mot huvudlöss, vilken gör den så gott som oumbärlig i alla barnfamiljers badrumsskåp. Linicin Prevent sprayas på torrt hår varje morgon under perioder då löss förekommer i närmiljön. Se till att hela håret täcks och låt sprayen sitta kvar hela dagen. Undvik att få sprayen i ansiktet el på slemhinnor såsom ögon och mun.

- Säker, lättanvänd & 100 %-igt effektiv.
- Förebygger smitta av huvudlöss.
- Hudvänligt & helt giftfritt.
- Innehåller inga ämnen som tränger genom huden.
- Huvudlöss kan inte utveckla resistens mot Linicin Prevent Spray då den inte innehåller insektsdödande medel utan istället dödar lössens syreupptag på mekanisk väg.
- Kan användas av vuxna & barn över 2 år ( om du är gravid el, ammar bör du rådfråga läkaren)


Linicins produkter kostar 175 kronor styck och säljs på följande apotekskedjor:

* Apoteket Hjärtat
* Kronans droghandel
* ICA cura
* Vårdapoteken


Om du inte är en buzzador än men skulle vilja ta del av vad en buzzador gör och bli en..Klicka in er på länken nedanför och anmäl er..En buzzador är som en vandrande och talande reklampelare som marknadsför en produkt för människor som man träffar i sin vardag...

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=lindatik

Kommentarer
Postat av: Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

Ja du, det är lite läskigt. Men det ska mycket till innan man knäcker mig.

Tyvärr så blev det ingen egentid.

2011-01-09 @ 09:58:39
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0