Söndag..



Så har den här helgen svischat förbi i ett nafs och till skillnad från förra helgens koma så har vi denna helg iallafall kunnat umgås som en familj :-)

Igår var det en dag som var fullspäckad med först träning för gubben medans jag och barnen tog oss till parken, sen blev det äntligen dags för mig att återgå till gymmet efter nästan 2 veckors uppehåll och det var efterlängtat och skönt..Sen avslutade vi denna dag med REA shopping på Lindex till barnen som behöver fylla på sina garderober mest Dylan då han växer som bara den..

Hade fått sms om att få ta del av halva reapriset men till Dylan fanns det inte ett skit på den rean, dock fann jag lite till Leia som fick komma med hem..

Dudde fick sig istället dom klassiska ta 3 betala för 2 i några outfitar och sen lite från HM, bland annat ett par ursöta hängselbyxor så nu klarar han sig iallafall denna månad :-)

Idag har jag hunnit med 5 maskiner tvätt, märks att jag jobbar och jag ger tyvärr inte gubben fria händer att tvätta härhemma utan det är något som jag vill ta hand om själv helt enkelt ;-)

Senare idag blir det ett pass Zumba och jag har ju för fasen redan glömt bort dom där förbaskade salsastegen så bara börja om på nytt igen..skoj ska det blir och senare så kanske, bara kanske så ska vi åka och kika på ett litet radhus ute på Ekerö, men det är ett litet kanske bara för att checka av läget därute..

Nu ska jag utfodra barnen som börjar bli små hungriga monster:-)

Kommentarer
Postat av: charlie

40 kg med ena barnet o 40 kg andra barnet också?

Ah då har du tur verkligen

ah fan hoppas d med det e ba inte magen som har massa lös hud, jag lär ta lån annars vill ej se ut såhär!



aw dt samma gumman! <3

2011-01-23 @ 12:06:39
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0