Sjuk...

Eller var iaf inatt riktigt dålig så jag kunde inte somna alls förrän imorse då gubben tog ut Dudde som vaknat, men vi bor ju som sagt inte i ett palats så att undvika höra dom är ju inte det lättaste..

Fick igår redan på jobbet lättare magsmärtor och illamående som utvecklades till enorma smärtor när jag kom hem och googlade symptom på magkatarr och där finns ju en möjlighet att det kan vara..

För mycket kaffe, för mycket stress denna vecka samt ändrade mattider för min kropp kan ha startat upp hela processen, och nu mår jag väl lite bättre men ska ta mig en tupplur innan andra halvan av familjen kommer hem igen..

Fick även feberfrossa samt ett sug på godis så igår nallade jag av Leia´s lördagsgodis som inte gjorde mig bättre till mods och idag får vi väl se vad jag får i mig i matväg?? Är grymt kaffesugen, men är så rädd att det ska bli ännu värre igen och limpan ligger framför på diskbänken och ropar mitt namn just nu ;-)

Ja ingen träning blir det ju heller och zumban imorrn känns avlägset men mår jag bättre och det finns plats så kanske jag vågar mig på ett försök eller så tar jag mig ett lugnare pass på gymmet..

Nä nu blir det att beta av lite avsnitt av Vampire diares medans lugnet råder ;-)

Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

vad tråkigt, se till att bli frisk nu :O



hoppas du får in något! annars är det som sagt bara att se fram emot nästa vecka ;D man kan ju inte vara bäst jämt, haha!

2011-01-15 @ 17:45:23
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Katta

Du jag hoppas att stolpskottet svarar, det förtjänar vi allihopa att få ett svar känner jag!!

Usch vännen krya på dej!! Stor kram

2011-01-15 @ 19:16:11
URL: http://kattasfett.blogg.se/
Postat av: DONKEN

ja passa på att vila måste man ju också, när man är ensam hemma :P



vad duktig du varit i JDs viiktutmaning! mindre bra med dotterns godis, men vem är JAG att döma, haha ;) !



pöss på dig, o hoppas innerligt att det inte är katarr. :( mamma har det och flera jag känner, och det ääär inge kuuuul..

2011-01-16 @ 21:15:05
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0