Optimist?? Javisst...

Ja vad säger man??

Packade ju träningsväskan igår kväll och siktade med höga optimistiska mål att jag skulle befinna mig utanför träningshallen halv sju imorse då dom öppnade, men se det enda jag tränade upp imorse var min tumme som tryckte på snooze knappen tills det var 45 minuter kvar till tåget gick ;-)

Var riktigt trött och det ska bli riktigt skönt med lite sovmorgon imorrn :-)

Men nu tar vi sikte på morgondagens zumba pass ;-)

Ikväll blir det mys i soffan med ostchips och massa goda dippröror..Vem säger att man behöver snåla in på godsaker då LCHF finns ??;-)

Annars en bra dag med bra kost i form av kyckling med mozzarella och bea till lunch och köttgryta med mozzarella och ruccola till middag..Det var bara det där med motionen idag som saknades, men snögubbsrullning kanske räknas ?? ;-)

Kommentarer
Postat av: Karro

Sv: Det blev riktigt gott faktiskt. Saknades bara några naan bröd :)



Vad gott med mozzarella och ruccula. Helt underbar kombination :)

2011-01-05 @ 20:51:13
URL: http://mystruggle.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Snögubbsrullning räknas definitivt som motionsform! I alla fall i min värld.. ;)

2011-01-06 @ 00:17:54
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: Fia

SV: Tack för den fina kommentaren om kortet. Den dagen kände man sig väldigt fin :D



Ja men ditt kvällsmys med ostchips o dip lät inte helt fel de heller. Men tacosen smakade gudomligt :D



Haha de där med att snooza känner jag igen. Är expert på de :D

2011-01-06 @ 10:10:39
URL: http://fiasfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0