De e bara att ge upp mina tankar om att åk...

bild172 (MMS)

De e bara att ge upp mina tankar om att åka o träna innan jobb ett tag framåt inser jag:-) skulle jag mot förmodan vakna o komma iväg ngn dag ja då är det en bonus men som läget är nu så snoozar jag bara bort en timme innan jag masar mig upp så händer det så händer det helt enkelt:-) nu sitter jag på tåget mot jobbet o det är verkligen skönt med fredag. Dels för att jag får sova lite extra imorrn men oxå att jag har två dagars träning framför mig:-) ha en skön dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna en inbjudan till BLOGGSVAR, Om du skulle vara intresserad är det bara att kika in :)

Det är lätt att delta eftersom man bara behöver skriva "jag är med"!



DIREKTLÄNK: http://earthangel.blogg.se/2011/january/vinn-en-inbjudan-till-bloggsvar.html#comment



Om du inte tar emot reklam eller annat ursäktar jag mig, Ha en superbra helg :)

2011-01-14 @ 18:29:04
Postat av: Emelie

Tack för din kommentar :) jo jag brukar både väga och mäta mig inte alltid man kan lita på vågen :)

2011-01-15 @ 10:54:06
URL: http://livutansocker.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0