Sanering avslutad..

Imorse precis innan jag skulle behaga mig att knyta på mig mina skor så såg jag i min ögonvrå hur min käre sambo klev upp som en vålnad och in på toa..

Inte varje dag som han är vaken innan jag går så det är något onaturligt härhemma, speciellt då jag hade öppningsdag ;-)

Jaja..Tog inte lång stund innan jag hör enorma kräkningar och ett jäkla massa splashar ner i toan:-( Verkade aldrig ta slut och efter sisådär 5-10 minuter kommer han ut mer som ett lik än en vålnad nu..Disskuterade om hur han mådde och han trodde väl det var pastan han stoppade i sig igår kväll som orsakade detta så jag for iväg och öppnade upp mitt jobb..

En timme senare ringer telefonen och jag blir hemkallad av en gnällig och kräksjuk gubbe så idag vabbar jag och har fram till nu sanerat hemmet med klorin och ajax och tvättkorgen har tvättats upp, fönstrena står öppna i alla rum för att vädra ut skiten som härjar härhemma....

Nyss vaknade Dudde upp så med lite lunch i magen ska vi ta med matsäck och plocka upp Leijsing och vandra mot parken en stund för lite bus i det underbara vädret..

Gubben sover fortfarande och har än sålänge varit kräk och skitfri så med tur så var det ett snabbt besök av kräksjukan vi fick och jag kan återgå till jobb imorrn..

Men nu mys med Dudde..


                                                               Best friend of today!!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Usch då, inget kul..hoppas det är borta snabbt.



Sv: Ja tänk vad olika det kan vara. Jag älskade det innan också. Innan jag insåg att det inte går att möblera, ingen plats för förvaring och att soffan och gardinerna luktar stek-os haha! ;)



Detsamma till dig! :)

2011-02-09 @ 20:24:37
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: linda - en vimsig mamma

oki då kanske vi har likadana telfoner då =) jag har inte fattat ett dugg hur jag svarar så har missat massa samtal idag =/ kram

2011-02-09 @ 20:31:24
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: charlie

Vad söt du e tack så mkt för den fina kommentaren! försöker verkligen tänka så .. var han rätt så kmr dt bli vi igen ..



massa kramar t dig!



hur e allt m dig?

2011-02-09 @ 21:17:05
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

ush för kräksjukan!!



haha ja men han säger ju inte vem han är, jag går bananas :P haha

2011-02-09 @ 22:01:43
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Fia fit

Oh no! Magsjuka eller den hemska vinterkräksjukan?



Krya på er!

2011-02-10 @ 18:06:11
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0