Leia´s agenda..



Idag är det fullbokat
för vår lilla tjej med dans nu på morgonen sen hem och slå in paket, ta ett bad och sen traska bort till sin bästis och barnkalas:-)

Skoj för henne att få komma hem till henne äntligen och även om det var en jäkla massa gap och skrik härhemma igår angående presenten som hon ska ge bort, var helt plötsligt inge skoj med kalas och hon ville minsann oxå ha sig ett sånt paket:-)

Visste ju redan då jag stod där och valde att oavsett vad jag skulle köpa på mig så skulle det bli gap och skrik om att hon ville ha och visst hade jag kunnat gömma undan det, men tycker hon ska lära sig oxå att man inte kan få allt här i livet och då man går på kalas ger man bort presenter man får inga om man nu inte fyller år ;-)

Jaja lär väl bli lite sura miner då paketet ska slås in, men livet kan va tufft ibland och lika bra att lära sig det tidigt..Glöms ju bort då hon är framme hos sin kompis ändå..

Nä nu lite java plocka upp lilleman och sen packa ihop oss för dans i vällingby..

Skönt iaf att snöeländet slutade igår och förhoppningsvis smälter detta bort inom en snar framtid ;-) Vill ju ha vår och barmark nu!!!

Ni får alla ha en skön lördag <3

Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

=)

2011-02-19 @ 12:01:50
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0