Energilös..

Har haft en riktigt usel vecka då det kommer till kost och träning, men förhoppningsvis tar jag mig iväg på ett pass zumba senare idag så då har jag iaf avverkat 2 pass denna vecka men kosten..Ojojoj!!!

I måndags blev det synd i form av restaurangbesök på Indiern och det blev lite ris och nanbröd...Mums... 

I torsdags var vi ute i skogen med jobbet och jag var så lat efter träningen på onsdagen så ingen matsäck med då vi skulle käka i skogen så det blev till att äta soppan som erbjöds, god var den men potatis och maizena kunde jag ju varit utan...

I fredags blev det mys med Leijsing och jag brukar inte bli sugen på vare sig godiskålen eller chipsskålen annars, men nu blev det både chips och ostbågar som hamnade i min mage..

3 synder som alldeles säkert kommer påverka min vägning imorrn, men det får jag ta helt enkelt och kicka igång med nya tag..

Jag har varit så jäkla energilös pga att kylan kom tillbaka..är spyless på vintern nu och vill ha vår och kunna gå i mina converse utan att mina fötter domnar bort..Är även massa annat som spökar omkring mig oxå och tar onödig energi ifrån mig men from nu är det fokus på mig, min kost och min träning igen har för fasen bara några månader kvar nu innan bikinisäsongen drar igång och med ofokuserad blick kommer man ingenstans...

Nu utfodring ....


Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

jag är också energilös :(



haha men de är ju bra att inte hitta något ;) då spar man massa pengar!! :D

2011-02-20 @ 10:10:41
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: linda - en vimsig mamma

oki, ja varför ska det vara så för =( ?

oki ja men då kommer denna gå lika ofta också tror jag för den var ju minst lika bra =) kram

2011-02-20 @ 12:05:29
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

ja jag hoppas det :)

vill kunna ha massa fint till vår och sommar, hoppas jag kommer kunna det ;D

2011-02-20 @ 16:28:23
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Fia fit

Kan inte du recensera Zumba så som jag gjorde för jag fattar fortfarande inte varför alla gillar det så mycket ;-). Kanske för att jag har KASS koordination.



Hoppas du får en bättre vecka!

2011-02-20 @ 19:30:43
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0