28 veckor med LCHF..Fina siffror :-)

Efter förra veckans lilla minus så ville jag verkligen se en ökning idag och denna vecka har jag verkligen varit strikt med kosten förutom ett halvt päron under fruktstunden en dag ;-) Samt lite chips i fredags..Hatar denna jäkla fredagsmys som för det mesta innefattar chirre ;-) Godis och andra godsaker skiter jag blankt i men just chips, ostbågar mm är min största last...Älskar salt!!!

Jaja hade en tanke att byta vägningsdag men då riskerar det ju att falera helt och nä måndagar är bra vägningsdagar för mig..Har ju för fasen gått ner dom flesta veckorna av dom här 28 så inte ska jag klaga...

Dagens siffra visade iaf minus hela 1,6 kg så banne mig va glad jag blev...bara 2, 4 kg kvar sen är hela Dylans graviditet borta och det ska jag klara av under marsmånad..Brukar ju sägas att 9 månader upp 9 månader ner, men jag nöjer mig gott och väl med att det tagit 10 månader.. Leia´s graviditet är ju fortfarande kvar och hon blir i år fem så nog har jag kämpat på bra med tanke på att jag gick upp lika i båda..

Men nu lite siffror...

Efter 28 veckor med LCHF har jag då tappat..


-1,6 kg (22,6 kg)

-1cm ( 51 cm mage/buk)

-1cm( 37 cm stuss)

-0cm ( 29 cm lår )


Min åttonde vägningsvecka i mina utmaningar ligger jag nu på - 7,8 kg sen vägningen måndagen den 3 januari..

Utmaning ett.. Gå ner 6 kg till den 28 februari.. -7,8 kg I MÅL!!! 

Utmaning två..Gå ner 20 kg till midsommar..-7,8 kg





Kommentarer
Postat av: Linda - en vimsig mamma

ja tyvärr så är det så =(

men vad kul grattis du klarade första MÅLET!! kram

2011-02-28 @ 10:21:22
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Bobbi

Vad duktig du är!!



Själv har det gått så långt för mig att jag ska ta till lite mer drastiska åtgärder.

:)

2011-02-28 @ 12:40:25
URL: http://nocturnalstillness.blogspot.com/
Postat av: Fia

Grattis va duktig du e :)

2011-02-28 @ 15:53:06
URL: http://fiasfight.blogg.se/
Postat av: Pernilla

GRATTIS!! Du är SÅÅ duktig! Härligt att du klarade målet också :)

2011-03-01 @ 17:40:22
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0