Segt..

Läste igår tror jag det var om att första veckan efter semestern så drababs man av någon obeskrivlig trötthet då man åter är tbax till jobbet efter sina 4/5 veckor ledigt..förstå då hur chockad min kropp är efter nästan 1 ½ år hemma!!!, ja jag var ju inne och gästspelade 3 månader i vintras men utöver det så har jag varit hemma med min lilla goding och myst, slappat framför såpor och bara varit..

Min kropp och framförallt min hjärna är helt på tomgång denna vecka..träning har bara varit att glömma utan den kommer att startas upp på söndag på allvar och det är ett som är säkert..Nu måste kroppen komma igång om jag ska komma dit jag vill..

Kan inte påstå att jag jobbat ihjäl mig och det är skitskoj att vara tbax, men visst stressen inför Duddes kommande inskolning nästa vecka står och knackar mig på nacken, hoppas den löper på lika bra som med Leia´s inskolning, vilken det aldrig var några problem med.. Nu blir det ju mannen som tar dom 3 första inskolningsdagarna och jag tar den fjärde efter helgen för att få vara med lite under dagen samt lämna han men ändå finnas till hands om det helt skulle barka åt skogen, vilket jag hoppas det inte gör..tanken är ju att han ska vara redo på tisdagen att erövra sin nya värld på egen hand och jag tror nog att det ska gå bra, han är ju en social liten kille som älskar att få vara ute och utforska nya saker och barn älskar han ju oxå så han kommer ju befinna sig i himmelriket med andra ord :-)

Nä nu stundar snart fredagen och första *riktiga* helgen tar vid, vilket ska bli skönt..Blir en lugn helg utan större planering mer än träning och det passar mig bra för att ta tag i en ny vecka med förhoppningsvis mer energi i kroppen ;-)

ha en skön kväll därute...



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tur att det ger sig snabbare än man kan tro i alla fall de där trötthetskänslorna. Minns när jag började plugga efter arbetslösheten - usch! Tog ett tag att komma igen. men människan är ju bra på det där med att ta in rutiner :)

2011-08-12 @ 13:02:41
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0