jag suger..

men efter första arbetspasset idag så finns det absolut ingen energi till att dra till gymmet, trots att det är min träningsdag...

Vet ju att då jag väl är där så piggnar jag på mig, men då det inte finns några pass idag så känns det lite lamnt att köra styrke på egen hand då kroppen är energilös..Har dock haft en bra matdag och lär ligga under 20 gram kolisar innan kvällen är slut så det känns gott iaf :-)

Matlådan får nu följa med mig på jobbet och fruktstunderna skippar jag, mellis blir pålägg med en kopp kaffe så det är inga problem där heller..Mellisstunderna är ju annars rena paradiset för en smörgåstorsk som mig ;-)

Nä idag blir det inte mycket knop härhemma, ska ta min sista energi till att diska upp efter middagen och sen blir det soffhäng till ögonen slår igen :-)

Ses imorrn, lite piggare och kanske några gram smalare ;-)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lika jobbigt efter varje semester. Men snart vänder det ska du se - ta vara på dagen tills dess :)



Sv: Det funkar inte alls på samma sätt som yttre. Utan är som en sorts slangar som opereras in i urinledaren för att vidga den. Tydligen vanligt om man är gravid och får njurproblem, för detta ska förhindra att bebisen trycker ihop ledaren så att det åker upp tillbaka i njuren. Så ingen förvaring inne som tur är ;) Är dock tveksam till hur väl det EGENTLIGEN fungerar.. Och det lutar tyvärr emot att jag får den yttre sen i alla fall så tycker det känns lite lätt ovärt det man går igenom nu..

2011-08-09 @ 17:28:59
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0