Boostar sol..

Just nu händer inte så mycket mer härhemma än att vi verkligen tar vara på den sista semesterveckan och dess solstrålar den skänker oss och det genom att befinna oss på stranden större delen av dagen och jag njuter verkligen av detta väder och känner inte alls för att börja jobba nästa vecka om det ska vara sånt här underbart väder då ;-)

Ok nu har jag ju ett jobb där vi är ute större delen av dagen oxå, men inte just vid en strand och det är det jag kommer att sakna och att låta Leia häcka på förskolan känns inte skoj även om hon längtar ihjäl sig att vara där efter 6 veckor hemma..men vi får väl ta tillvara på kvällar och helger om vädret skulle hålla i sig ett tag...

Vägningen kryper sig närmare oxå och det känns sådär, men bara att ta tag i det och from nästa vecka är det träning 3 dagar i veckan minst som gäller så hur det än är så kommer det gå framåt på vågen då jag väl kickar igång det..Känns ju inte så farligt att veta att man kanske max har 10 kg att jobba med denna gång, vid samma tidpunkt för ett år sen så var det ju hela 45 kg!! till mitt slutgiltiga mål så då kändes det tungt och en jävligt lång väg att vandra..But i did it!!!

Nu blir det slösurf på nätet ett tag :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw thnx hun! Den var dunder :D



oh grattis! Så på fre väger du dig?



Men dt e ju skit bra 5 v av 52 se dt så! du e skit duktig! O klart du klarar 55 t nyår.



PUSS

2011-08-03 @ 07:27:41
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0