Uppvisning...



Valborg inleds idag med dansuppvisning för Leia då dom har avslutning på dansgruppen, vi får väl se hur mycket dans vi kommer få ta del av?? Tror det blir mest blyga miner mm ;-)

Leia ser iaf fram emot detta och då mest bullarna som det tydligen ska bjudas på ;-) Ett bevis på att mammsen sällan bakar och för den delen sällan köper hem fikabröd?? ;-)

Får kanske bli en bullmamma iaf en gång i månaden och ha en bakdag med henne, men jag tycker det är såå tråkigt med att baka, ja en sockerkacka kan jag lätt slå ihop och lättare matbröd kan jag få för mig att baka, men kanelbullar ..Nä usch bara massa kladd ;-) Lussebullar en gång om året går dock för sig för det är sååå gott :-)

Nä dags för mammsen att inte va så ego och ta en bakdag med skruttan <3

Eftermiddagen ska vi ut och grilla i lekparken med några grannar sen blir det tyvärr ingen brasa då den tänds alldeles för sent för Dudde att vara ute och ränna..Visst han skulle lätt kanske kunna sova i vagnen, men om inte?? Är ju inte precis tyst vid brasorna-)

Nästa år får vi ta del av majbrasan igen då Dudde inte är så trött på kvällarna, i år får vi njuta av tv´n och det räcker gott och väl för mig :-)

Kommer bli en bra dag trots allt iaf <3

Nu lite mer kaffe för att boosta sig för dagen:-)


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

fin blogg :)

2011-04-30 @ 10:22:09
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Tiffy '

Hej, fin blogg!:)

2011-04-30 @ 16:13:54
URL: http://tiffyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0