Sovmorgon

Idag fick jag en timme sovmorgon av Dudde och det tackar jag för då jag drabbades av ett konstant illamående igårkväll efter mitt zumbapass så jag behövde verkligen få lite extra sömn,,idag är det bara lite pannknack kvar tack o lov..Hatar att må illa!!!

Inga måsten har vi idag så vi börjar med en prommis i solen medans Dylan tar sin morgon nap och sen blir det några timmar på ÖF innan vi styr hemåt och käkar lunch och fixar inför kvällens middag, skönt att ha det mesta klart så man kan spendera eftermiddagen ute i det fria en stund ;-)

Nä idag ska det slappas och jag tror banne mig det är dags att ta och gå igenom pockethyllan härhemma, har så många olästa böcker så dags att beta av dom nu då man kan sitta och njuta ute :-) Då jag väl kommer igång med en bok så är jag fast, men vägen dit kan vara lite krokig och lång ;-)

Ni får ha en skön dag i solen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0