Inhopp...

Fredag och igentligen så skulle ju detta vara min första föräldralediga dag, men då min käre kollega behövde paniksemester så ställde jag ju såklart upp, sen ska jag väl erkänna att allt hängde på min underbara dotter som skulle få ha en mysdag med oss härhemma och hon ville mer än gärna följa med mig till jobbet :-)

Haha även om hon nu först trodde sig få komma till mitt gamla ställe med mina gamla barn, men det blir nog bra dit vi ska oxå..Trevliga barn där oxå och vi ska ju ut och knalla till en park så hon bejöver inte stå och hänga på den tråkiga gården heller, även om hon nu kan roa sig rätt bra i en sandlåda min dotter..

Nä nu ska vi fixa det sista innan vi måste knalla iväg, men nästa gång jag skriver så är jag återigen en mammaledig småbarnsmorsa och ni kommer få åter följa mig och dudde på äventyr, för nu ska vi ut och nätverka bland mammadejter, ÖF och lekparker..

Underbara vår här kommer vi!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0