I ♥ Baggy



Efter att ha sprungit runt i leggings i en evighet
så klär jag gärna mig inte i det numera, men visst någon gång så blir det leggings oxå, men mest pga av att jag enbart äger typ ett par jeans som jag numera lyckats komma i ett tag..

Dom börjar tom bli så baggy att jag måste sätta på ett skärp för att dom inte ska åka av mig ;-) Inhandlade dom då jag vägde runt 69-70 innan plusset med Dudde och redan då var dom lite stor pga att dom töjde sig ut så mycket eftersom jag använde dom så nu några kilon mindre så är det ju klart dom är större ;-) Men det är ju oxå en lycka för mig att se att jag börjar bli mindre och mindre på ett konkretare sätt än en massa siffror på våg och måttband :-)

Men så var det shoppingen då..hade en 30 % på damavdelningen på Lindex och hade väl en tanke på att testa ett par chinos, men så var dom bara där..Ett par sköna, snygga baggyjeans som jag bara var tvungen att ta med och prova och ja dom var så sköna så det var inget snack..Dom fick det bli :-) Skulle väl kanske haft en strlk mindre då dom töjer ut sig eftersom, men det fanns inte, men gisses så skönt att få komma under 40 storlekarna igen :-)

Blev även den randiga tröjan på bilden från stadium plus en till och sen bidde det shopping för barnen..Dudde fick sig ett par tofflor och ett par skor som han mesta sparkar av sig ;-) Och Leia fick ju gårdagens outfit plus 2 par thigts till, hon älskar ju tights och strumpbyxor till skillnad från mig så det är en förbrukningsvara härhemma då dom inte är det mest tåliga plagget att klättra omkring med ;-)

Till veckan ska jag dock leta mig vidare efter ett par enkla tygskor och kanske den där vårjackan som får bli en sommarjacka ;-)


Kommentarer
Postat av: Katta

vad fin du är vännen! Kram

2011-04-25 @ 14:56:12
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0