34 veckor med LCHF..Minus iaf..

Bidde ingeting mer 3 veckor i rad med en nedgång på mer än 1 kg, men jag får väl va nöjd med att vågen iaf visade minus?? Dock skedde inget på måtten, men man tappar ju på andra ställen oxå som man inte mäter så det är väl normalt det med...

Jaja 8 kg kvar och inte så många veckor kvar till midsommar då utmaningen är klar samt mitt stora delmål ska vara nått så nu jäklar får det inte avstanna..Blir nästa vägning halvdålig oxå så får jag börja räkna kolisar igen, för jag ska klara av mitt mål..

Jag S K A bara väga 60 kg på midsommarafton!!!!

Lite nya siffror iaf...

Efter 34 veckor med LCHF har jag då tappat..


-0,4 kg (26,8 kg)

-0cm ( 57 cm mage/buk)

-0cm( 41 cm stuss)

-0cm ( 32 cm lår )



Min fjortonde vägningsvecka i mina utmaningar ligger jag nu på - 12 kg sen vägningen måndagen den 3 januari..

Utmaning ett.. Gå ner 6 kg till den 28 februari.. -7,8 kg I MÅL!!! 

Utmaning två..Gå ner 20 kg till midsommar..-12 kg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0