Inte så lyckat...




Om 20 minuter ska jag befinna mig på Leia´s förskola..

Vi ska ha picknick och Leia har verkligen sett fram emot detta så pannkisar är packat med lite russin och dryck, men till mig och Jarkko blir det bara kaffe..Orkar inte plocka med våran sallad i detta regn då jag känner på mig att detta inte blir så långvarigt då regnet öser ner:-(

Vad värre är att mina få regnkläder befinner sig i stan på mitt jobb och paraplyt i våran bil som Jarkko kommer med runt 4 så hur jag och Dylan ska klara oss från att bli dyngsur är en gåta??

Ja Dylan åker in i selen under jackan så han klarar sig, men jag då??

Hur lyckat är detta igentligen??

Inte ens Leia´s paraply finns hemma då hon tog med sig det idag så jag får allt ta att jag kommer se ut som en dränkt katt innan jag är framme..

Lyckat?? NOT!!!

                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0