Hurtigrutten..



Har nu denna vecka lyckats komma iväg varje morgon på min power walk och det känns så jädra bra att jag börjar komma in i det, sen att gymmet även är på ingång att bli en rutin är även det skönt.. Har bara fokus på en sak just nu och det är min påse med jeans som ligger undangömd i garderoben, är så sabla trött på att springa runt i leggings, men vägrar lägga pengar på ett par gigantiska jeans :-)

Snart kanske jag iaf kommer i mina baggyjeans som jag faktiskt kunde ha ett tag i graviditeten, men dom lär väl inte vara så baggy från början, men som sagt fokus är bra, fokus gör att man kämpar så här släpper jag inte blicken från mitt mål...

Dylan gillar ju oxå mina morgonprommisar och trot el, ej så är detta en rutin i hans lilla liv..Han får flaskan då vi promenixar mot förskolan, slaggar in, sover till vi är hemma igen typ lite mer än en timme, lajjar runt lite, käkar dagens smakis och sen flaska för att somna in igen till hämtning av Leia och en ny flaska..

Ja min unge har f*n skapat sina egna rutiner och det märktes i början av veckan då jag var lite mycket på språng, vilket resulterade i att han blev ofrivilligt väckt av mig och det skapade en väldigt frusterad Dylan :-)

Så våra Hurtigruttar får bli vår lilla rutin som gör mammsen förhoppningsvis lite smalare och Dylan lite nöjdare av sin skönhetssömn :-)

Snart ska Leijsing hämtas sen är det att invänta Jarkko för att sen åka och köra ett pass på gymmet:-)

Me like!!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej, du är hjärtligt välkommen till min blogg, där jag just nu har en tävling, priset är en gratis design, inte illa va :-) Jag svarar på läsares frågor kring bildredigering och bloggdesign. Välkommen till min blogg !!

2010-09-18 @ 13:23:10
URL: http://sweetncute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0