8 veckor med LCHF..

Jag har verkligen varannan vecka syndromet då jag ena veckan tappar en hel del för att i nästa knappt tappa ngt så jag vete tusan om jag ska hålla mig och väga/mäta varannan vecka, men det känns så drygt att vänta 2 veckor för att få se vad som skett under tiden och för att på pepp att fortsätta mot sitt mål..

Iallafall så börjar jag närma mig tio kg och då har jag lovat mig ett par nya skor, det är ju ngt som man även sen kommer kunna ha så ett par skor och ett par leggings till får bli min lilla present då 10 kg är passerat..

Denna vecka har jag iaf fokus på träningen och det är enbart idag som jag skippar både power walk och gym då jag tänkte ta och ha en mysdag med Dylan härhemma..

Men iaf 10 kg börjar närma sig och sen är det bara att ta tag i dom nästa 10 kg ..

Efter åtta veckor med LCHF har jag då tappat..


-0,5 kg (8,2 kg)

-2cm ( 19 cm mage)

-0cm( 10 cm stuss)

-0cm ( 7 cm lår )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0