4 veckor med LCHF..Sakta sakta..

Nu var det i måndags jag vägde och tog mina mått men har helt glömt att lägga in det här så bättre sent än aldrig..

Har nu haft 2 usla veckor då det kommer till vikt och mått, men visst går det neråt förutom förra veckan då jag ökade 600 gram pga min lilla uterunda och allt som kom med den..Förra veckan slog ju förkylningen till mot min kropp så då var det bara att stryka all planerad träning, inte ens promenader orkade jag med så att jag faktiskt hade gått ner 900 gram på den senaste vägningen ska jag väl se som bra, men vill ju snitta på minst 1 kg i veckan och gärna 1½ kg..

Jaja denna vecka ligger förkylningen fortfarande kvar, men har iaf igår och idag varit ute på lugna rundor längs träsket, men det känns i kroppen att allt inte står rätt till, men siktar på att vara helt frisk till nästa vecka och då dra igång med gymbesöken, min rygg har verkligen tagit stryk och måste tränas upp igen..

Men men veckans mått och vikt då..

Efter fyra veckor med LCHF har jag då tappat..


- 3,6 kg

- 9 cm mage

- 4 cm stuss

-4 cm lår


Kommentarer
Postat av: michan

Hej,

Det var ju jätte bra. 9 cm på magen skulle vara underbart tycker jag.

Jätte trevlig blogg vill jag tillägga, det är första gången jag är här.

Mvh michaela

2010-09-02 @ 18:37:38
URL: http://michaela-michan.blogspot.com
Postat av: amina

Jag har funderat på att gå efter LCHF. är det något du rekomenderar? :) är det så bra som alla får de att låta? haha fin blogg förresten.

2010-09-02 @ 23:01:41
URL: http://aminawase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0