Baka baka....



Idag kom så mitt paket från LCHF butiken där jag nu beställt både fiberhusk, mandelmjöl, buljong samt nudlar som ska bli oerhört spännande att testa..

Så nu ska det till att bakas bröd så jag kan njuta av en smörgås lite då och då och enligt hörsägen ska dessa smörgåsar som ska bakas ikväll vara supergod, lätta att göra samt att man absolut inte kan misslyckats med dom??

Det där sista låter för bra för mig, är en rätt OK kock om jag får säga mitt, men att baka är inte min grej, längtar inte tills det ska bli pepparkaksbak och lussebak härhemma men jag måste ju öva och kanske lagom till Leia´s 18 årsdag börjar våra lussebullar se ut som lussebullar i affären ser ut ;-)

Så ikväll ngn gång i pausen av hockeyn och då lugnet har infallit sig kommer detta att testas och såklart så kommer ett inlägg om både smak, utseende och recept på dessa att infinna sig då tid finns:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0