16 veckor med LCHF..

In i mammabubblan igen och denna vecka blir det en nystart på både promenader och träning, och sen blir det hårdträning och strikt fram till jul och dess synder..

Blir dock en synd redan nu på lördag då vi åker upp till s-vall och jag ska ut och rocka loss, men ska så långt det går hålla mig till rödvin för att hålla nere kolhydraterna :-)

Åter till denna vecka då..minus på vågen och minus på måttbandet, men hade nog helst sett större minus på vågen efter förra veckans uppgång på 300 gram, men men 800 gram minus är ju bra och jag vet inte om mensen som jag fortfarande har pga mitt ppillerätande som startade förra veckan kan påverka min vikt med lite vätska fortfarande??

Men jag ligger helt klart efter i min viktplanering, men jag får ta det..

Ska försöka sikta på att iaf bara ha 5 kg kvar från Dylans graviditet kvar till jul och sen blir det att kämpa med kilona från Leia och till sist mina sk sambokilon som kom tillsammans med sambolivet ;-)

Sen är jag nöjd då jag förhoppningsvis är tbax där jag var för 5 år sen, dock lite rynkigare och lite mer bristningar som får tatueras över då pengar finns :-)

Nu mina mått..

Efter sexton veckor med LCHF har jag då tappat..


-0,8 kg (-12,7 kg)

-2cm ( 38 cm mage/buk)

-2cm( 22 cm stuss)

-2cm ( 18 cm lår )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0