14 veckor med LCHF..

Ja då kan jag säga att nu är det bevisat..

Med LCHF behövs ingen träning för att gå ner, varken promenader eller gymbesök ;-) Denna vecka har innefattat N O L L promenader, ja om man inte räknar från och till tunnelbanan och E N D A S T ett besök på gymmet, vilket skedde igår men ändå visar både våg och måttband ganska OK nedåt :-)

Nu är ju detta något jag verkligen saknar och jag ska försöka komma iväg iaf ett pass i veckan, men när man kommer hem så vill man mysa med familjen och nu denna vecka ha gubben varit dålig oxå så det har inte direkt känts så schysst att dra iväg på en gång..

Jaja ännu en vecka med lågintensiv träning väntar och jag fortsättar räknar mina kolhydrater.. Ska försöka ligga under 10 gram kolisar, vilket jag gör för det mesta, men tänkte försöka med det varje dag denna vecka :-)

Efter fjorton veckor med LCHF har jag då tappat..


-1,0 kg (12,2 kg)

-2cm ( 33 cm mage/buk)

-2cm( 19 cm stuss)

-2cm ( 14 cm lår )



Kommentarer
Postat av: Michan

Hej igen :)

Kan inte du någon vecka lägga ut exakt vad du har ätit under veckan, vore kul att se eftersom du minskar så bra hela tiden??

2010-11-13 @ 16:23:51
URL: http://michaela-michan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0