Snart tvåbarnsmamma:-)

Har nu haft regelbundna värkar sen igår runt tre och nu börjar dom komma med endast 5 minuter emellan så jag har nu ringt och förberett SÖS att jag kommer in nu på morgonen..

Jag vill ha folk omkring mig med koll just nu känner jag och jag ska vara ärlig och säga att nu gör dom jäkligt ont och tror mig kommer skrika efter EDA innan detta är färdigt:-) Men då får det bli så också, men förhoppningsvis klarar jag mig med TENS, lustgas och en massa duschar..

Usch nu är det inte länge kvar innan vår krabat är ute och vad h*n ska heta är ännu en gåta, men sånt löser sig alltid som sagt:-) Har ju några valmöjligheter och det blir nog lättare då vi träffat på vår nya familjemedlem:-)

Nä nu ska jag försöka få i mig lite frulle sen måste jag nog få min trötta familj att förstå att det är dags att kliva upp och röra på oss.. Stockholm och morgontrafik är ju inte det roligaste om jag säger så:-)

Har jag ork kanske jag bloggar något under förlossningen om den nu skulle dra ut på tiden, annars så hörs vi förhoppningsvis då jag är TVÅBARNSMAMMA:-)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Å va spännande!! Stort lycka till gumman!!!! Kram

2010-05-10 @ 08:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0