Sjukling..

Har nu varit och lämnat Leia och nu dom här två dagarna så har hon varit på lite bättre humör vid promenaden dit, dock så kommer uttalanden om att hon inte vill gå dit pga allt från ont i foten till ont i magen och man kan nog ta det med en nypa salt:-) Tror mycket har med att hon vet att jag är hemma..

Vi har ju rätt mycket diskussioner nu hon och jag som tyvärr slutar i dörrar som smällar, saker som kastas och ord som att jag bara skäller och skäller( denna kommentar har hon så fint lånat från Annika i Pippi;-)) eller så skriker hon att hon vill inte prata med mig och jag är såå dum.. Att hon inte ens fyllt fyra år vill jag inte tänka på i dessa lägen för hur ska detta se ut om sisådär 10 år och hon är inne i puberteten??

Har även pratat med ena pedagaogen och jag känner mig väl lite bättre till mods så här i efterhand, hade väl en hormonspurt i måndags som resulterade i denna ihopbrytning:-)

Men vi får se om vi kollar efter andra alternativ ändå, gillar deras pedagogik och barnsynen dom arbetar efter och förhoppningsvis så känner vi oss mer klara med hur vi ska göra efter föräldramötet och utv.samtalet vi nu ska ha denna termin..

Själv är jag fortfarande sjuk i min hals, näsa och en begynannde huvudvärk som sällskap, fick även en släng av panikmagsjuka i går kväll då vi var ute på en bilfärd..Trodde banne mig att jag skulle både spy och skita ner mig i bilen, men vi hann hem och efter en stunds visit i badrummet så har det inte hänt så mycket mer??

Nu ska jag bädda ner mig framför tv´n och sova fram till tvättstugan drar igång..Måste samla på mig all kraft som går..


Kommentarer
Postat av: S,S,S&S

Hej



Krya på dig, ha nu en trevlig helg med familjen och hoppas du blir bättre snart .



Mima

2010-03-26 @ 23:13:28
URL: http://mittlivpajorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0