Övningskörning..

Ja en sån skylt borde nog hänga bak i rutan då jag kör, för trots att jag haft mitt körkort i över tio år, aldrig (ta i trä) varit med om en olycka så suger jag verkligen på att hitta i denna stad...

Nu kan jag väl skylla liite på att vi flyttat till andra sidan av stan, men över en timme att ta sig hem från Solna som typ tar 15 minuter annars det är väl lite i överkant:-)??

Har snurrat runt Kista, Rissne, Sumpan, Frescati, Norrtull, Kungsholmen för att till sist vid Fridhemsplan äntligen se en välbekant skylt med orten VÄLLINGBY på:-)

Till nästa besök hos Sussi och Lowe får jag nog kolla in hur resvägen HEM ser ut istället för ditvägen helt enkelt..

Men lite roligt var det iallafall att snurra runt på egen hand utan att drabbas av någon panik över min förvirring, och man lär sig ju bäst av sina egna misstag eller??;-)

En trevlig fikastund hade vi hos dom iallafall och efter vår lilla road trip så blev det grymt god Indisk mat i underbara Nockeby och nu ska jag och Leia träna på att skriva hennes namn, sen blir det lite kvällsfix innan det blir soffläge för kvällens stora krock..

HOCKEY VS SCHLAGER??

Ikväll hänger allt på grabbarna i Timrå att ta sig på egen maskin till slutspel och jag håller tummarna så dom vitnar för det:-)

SÅ KOM IGEN MITT ÄLSKADE TIK TVÅLA DIT LULE SÅ DET EKAR I HELA NORRBOTTEN:-)


Kommentarer
Postat av: Lina

:)

2010-03-13 @ 19:05:54
URL: http://lina.bubbleroom.se/
Postat av: Simone

Sv: Jo, men det är ju första barnet med, och han är arbetslös (hade dock fast när jag blev gravid..) och jag har pluggat på distans och tar nu ut föräldraledighet ;p Så vi har minst sagt tid ;) Även om situationen vore densamma men vi hade ett barn sedan tidigare har man ju inte alls samma tid! Så du kan ju skylla på det ;) Ja vi hoppas ju tvärtom på att få snitt :) Pga förlossningsrädsla.. Men det löser sig nog :)



Btw såg att du hejjde på Timrå! Hör inte till vanligheterna att stockholmare hejjar på dom :O Nu bor ju jag bara typ 2-3 mil från Timrå men hejjar på Djurgården istället haha :P

2010-03-13 @ 20:22:47
URL: http://kommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0