Hembudat..

Go morron..

Här kan man som vanligt inte sova så jag klev upp då Jarkko drog till jobbet, Leia sover än men ska snart väckas så hon hinner få i sig lite frulle innan avfärd mot förskolan..

Själv passar jag på att buda hem lite smått och gott till minikrabat och har faktiskt klickat hem lite fynd enligt mig.

Man hinner ju knappt använda kläderna i strlk 50/56 innan dom är urvuxen så jag kommer köra på en mix av begagnat och nytt, man måste tänka ekonomi nu när man väntar på den hårda domen av FK..


Gårdagens och dagens fynd på Tradera:-)


                                                                Mysig fleeceoverall. 83 kronor..

Klicka för att visa Megabild! Fleece overall storlek 56, nyskick.

Fleecejacka 30 kr.

Klicka för att visa Megabild! Fleecejacka från Åhlens i strl 50/56

Litet klädpaket 150 kr.

Klicka för att visa Megabild!

Nytt bäddset till vagnen för 90 kr.

Klicka för att visa Megabild! Bäddset vagn / vagga * NYTT * Elefant Grå.


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Tack för grattishälsningen :-)



Vad fiint du fyndat,

ha en bra dag!

2010-03-10 @ 08:27:17
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0