Fredag..

Go morron..

Sitter och slappar i soffan och samlar på mig kraft för att orka göra mig iordning inför dagens lämning av Leia.

Gårdagens akupunktur var grymt skön, men så mycket hjälpte den nog inte i slutändan:-( Blir till att fortsätta dock och nästa gång ska vi lägga dom mer framtill samt prova TENS.

Idag  ska jag slösa mina krafter på att städa upp i denna röra och då framförallt i Leia´s rum.. Kan inte begripa hur mycket skit hon har i rummet, men idag åker det bort:-) Det man inte ser mår man inte dåligt av;-)

Ser iallafall ut att bli en skön dag ute och kanske man orkar sig på en promenad?? Men först operation städning härhemma...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0