Akupunktur..

Go morron:-)

Idag ska Leia äntligen få gå sin första riktiga dag på förskolan och banne mig om hon nu drar på sig någon annan sjuka:-) Har hållt på att blivit galen härhemma på henne;-)

Det är tur att Jarkko iallafall varit hemma och vabbat med henne då jag är i någon obalans i mig själv just nu:-( Känner mig på så dåligt humör hela tiden och deppar ihop för minsta lilla, kan tro att det är smärtan i förhållande till min avsaknad av sömnrytm som gör detta, men jag kan villigt erkänna att jag inte alls gillar denna graviditet just nu, det enda jag gillar med den är det lilla livet som lever och bökar i mig, men allt annat hade jag kunnat vara utan..

Skit samma..

Idag ska jag iväg till sjukgymnasten och få min första Akupunkturbehandling och förhoppningsvis kanske jag får en kväll som är någorlunda smärtfri?? Har ju hört av många att det hjälpt dom, är dock inte bestående så man får ju njuta medans den verkar då:-)


                        


Nu ska jag ta mig en dusch och sen lite frulle så vi kommer iväg, ska försöka ta mig förbi mitt jobb innan och lämna in min sjukskrivning samt plocka ihop alla mina grejer så att det bara är att hämta dom då jag har skjuts, orkar nog inte bära på allt..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0